توزیع لباس بیمارستانی پرسنل پزشکی

لباس بیمارستانی پزشکی، دسته ای از البسه بیمارستانی است که توسط پزشکان و متخصصین مراکز درمانی استفاده می شود. نوع پارچه این لباس ها با توجه به کاربردشان، پنبه ای، ترگال، اسپان باند و … است. رنگ این لباس نیز با توجه به محیط استفاده ، سفید، سبز و یا آبی است. 

لباس پزشکان بیمارستان، توسط شرکت های تولید لباس کار، طراحی و دوخته می شود. این شرکت ها، تولیدات خود را به صورت عمده به مراکز درمانی عرضه می کنند در فروشگاه های اینترنتی هم می توانید انواع البسه پزشکی را مشاهده و خریداری کنید. 

توزیع لباس بیمارستانی پرسنل پزشکی

لباس پزشکی پارچه ای مقاوم

لباس پزشکی پارچه ای مقاوم لباس پزشکی پارچه ای از جنس نخ پنبه، ترگال و اسپان باند دارد. این لباس جزو البسه کاری محسوب شده و باید خصوصیات یک لباس کار را داشته باشد. ابن لباس باید راحت بوده و دست و پا گیر نباشد. با توجه به نوع کار پزشکان لازم است تا لباس آن ها، سفید بوده تا آلودگی ها را به خوبی نشان دهد تا در اسرع وقت رفع شوند. با توجه به قرار گیری کادر پزشکی در در محیط های آلوده به انواع میکرو ارگانیسم ها، لباس آن ها باید از پارچه ای مقاوم تهیه شود تا در برابر شوینده ها و محلول های ضد عفونی نظیر آب ژاول، کیفیت و رنگ خود را از دست ندهد. 

لباس پزشکان در بیمارستان، از روپوش و شلوار و یا بلوز و شلوار تشکیل می شود. این لباس به رنگ سفید است و از جنس پنبه و ترگال تهیه شده است. برای افزایش کیفیت و ماندگاری، از الیاف پلی استر در ترکیب پارچه آن هم استفاده می کنند. 

پزشکان برای حضور در اتاق های عمل، از لباس های یکبار مصرف استفاده می کنند. این لباس که گان نام دارد در دو رنگ آبی و سبز تولید می شود. این رنگ ها، از ایجاد خستگی در چشم پیشگیری می کنند. گان پزشکی، از پارچه اسپان باند است و از پیراهن، شلوار، روپوش جلو بسته، کلاه، آستین تشکیل شده است. لباس پزشکان در اتاق عمل، تا حد امکان فاقد برش و دوخت است. پارچه اسپان باند که از فراورده های محصولات پتروشیمی است، در برابر رطوبت مقاوم است . این لباس ها پس از استفاده، معدوم می شوند. 

فروش لباس بیمارستانی کادر درمان

فروش لباس بیمارستانی کادر درمان لباس بیمارستانی کادر درمان یا همان فرم آن ها، با توجه به جایگاه و نوع خدمت آن ها در بیمارستان تعیین می شود. خدمات زیادی در یک بیمارستان و مرکز درمانی ارائه می شود و برای هر جایگاه، لباس مشخصی لازم است. 

این البسه در صورت، استفاده مداوم باید از پارچه مرغوب و با کیفیت تهیه شوند. معمولا پارچه های پنبه ای و ترگال بیشترین کاربرد را در دوخت البسه بیمارستانی دارند. لباس های یکبار مصرف کادر درمان هم از پارچه های معمولی تر مانتد فلامنت و اسپان باند که قیمت پایینی دارند دوخته می شوند. 

برای خرید لباس کادر درمانی بیمارستان، باید به شرکت های تولید کننده البسه کار مراجعه شود. این تولید کننده ها دارای سایت اینترنتی هستند که با مراجعه به آن می توان از مشخصات انواع البسه آگاهی پیدا کرده و اقدام به خرید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما