بزرگترین مرکز فروش گان و شان جراحی عمده در ایران

عفونت های بیمارستانی یکی از معضلات مهم است که معمولا در حین جراحی اتفاق می افتد و گاهی اوقات سبب مرگ بیمار می شود بنابراین برای رفع این مشکل استفاده از وسایل و تجهیزات استریل بسیار حائز اهمیت است. به همین منظور برای جلوگیری از عفونت در اتاق عمل از لباس های مخصوصی به نام گان و شان جراحی استفاده می کنند که از مهمترین تجهیزات هر بیمارستانی بویژه اتاق عمل می باشد. با توجه به درجه اهمیت این محصول در سلامت فرد، خرید و فروش گان و شان جراحی عمده در بازار رونق زیادی دارد.بزرگترین مرکز فروش گان و شان جراحی عمده در ایران

فروش انواع گان و شان بیمارستانی در کشور

فروش انواع گان و شان بیمارستانی در کشورگان و شان انواع مختلفی از لحاظ کیفیت، جنس و طراحی دارد و به شیوه هاي مختلفی در بازار عرضه می شوند. پس فروش انواع گان و شان بیمارستانی در کشور براساس فهرست ذیل انجام می شود:

  • فروش در درب کارخانه توليدي: این روش به دلیل کاهش برخی هزینه ها از قبیل بازاریابی، حذف واسطه و غیره بسیار به نفع فروشندگان می باشد چون فروش عمده ای گان و شان با قیمت بسیار مناسب و قیمت تولید انجام می گیرد.
  • نمايندگي های فروش: در این روش فروش شان و گان بصورت حضوري از طریق نمايندگي های شرکت تولیدی انجام می شود.
  • سایت ها و مارکت های آنلاين : این شیوه فروش غیر حضوری امروزه با فراگیر شدن تکنولوژی بسیار متداول است و به یک مزیت اصلی برای تولیدکنندگان تبدیل شده است.
  • واحدهای تجاری و بازرگانی: این واحدها در زمینه صادرات و واردات گان و شان فعالیت دارند و هدف اصلی آنها ارتقاء جایگاه خود در بازارهای داخلی و خارجی از طریق توزیع و پخش محصولات می باشد.

صادر کننده گان و شان بیمارستانی تولید داخل در کشور

صادر کننده گان و شان بیمارستانی تولید داخل در کشوربه دلیل تقاضاي زیاد گان و شان جراحی در داخل کشور شرکت های توليدي تلاش کردند با بهره گیری از دستگاه های مدرن و تیم فنی متخصص و کارآمد با کیفیت ترین و مطلوب ترین محصول را تولید کنند که از لحاظ کیفیت و قیمت با نمونه ها و برندهاي معروف خارجی قابل رقابت باشد. تولید کنندگان موفق شدند علاوه بر رفع نیاز داخلي، بخشی از تولیدات خود را به سایر کشورها بویژه کشورهای همسایه صادر کنند.

صادر کننده گان و شان بیمارستانی تولید داخل در کشور ابتدا مشتری مورد نظر را در کشور مقصد شناسایی می کند سپس بصورت عمده محصولات را با بسته بندهای مختلف صادر می کند.

تفاوت های گان و شان بیمارستانی

تفاوت های گان و شان بیمارستانیتفاوت اصلی شان و گان بیمارستانی در کارایی آنها می باشد. گان بیمارستانی لباسی است که پزشک و پرسنل اتاق عمل از آن استفاده می کنند و شان لباسی است که برای بیمار تحت عمل جراحی پوشانده می شود. رنگ این لباس ها سبز یا آبی می باشد بخاطر اینکه نگاه کردن به رنگ آبی و سبز سبب تقویت دید جراح به اشیای قرمز بویژه احشای خون آلود می شود. در واقع نگاه کردن به شی آبی یا سبز سبب می شود چشم در برابر تغییرات رنگ قرمز حساس تر شود.

جنس پارچه گان و شان معمولا پنبه ای می باشد بخاطر اینکه راحتی و خنک بودن لباس خیلی مهم است و ویژگی مهم این لباس ها خاصیت چند باره استریل شدن آنها است. البته بطور کلی دو نوع شان و گان در بازار وجود دارد یکبار مصرف که بدون بافت است و چند بار مصرف که از جنس پنبه، پلی استر و ويسکوز.

تولید گان و شان بیمارستانی در ایران

تولید گان و شان بیمارستانی در ایرانهمانطور که در بالا ذکر شد در طي سال های اخیر تولید گان و شان بیمارستانی در ایران بسیار متداول شده است و شرکت های زیادی به تولید این محصول روی آورده اند. این شرکت ها سعی دارند با تولید محصولی با کیفیت که دارای قیمت مناسبی نیز می باشد بازار داخلی را در دست بگیرند و از رقبای داخلي و خارجی خود پیشی گیرند. به گونه ای که تولیدات گان و شان ایرانی حرف اول را در بيمارستانها و مراکز درمانی کشور می زنند.

نمایندگی عرضه انواع گان و شان بیمارستانی در کشور

نمایندگی عرضه انواع گان و شان بیمارستانی در کشورنمایندگی عرضه انواع گان و شان بیمارستانی در کشور حضور گسترده و فعالی دارد. این مرکز محصولات شرکت تولیدکننده را بطور مستقیم به مشتریان با قیمت بسیار مناسبی عرضه می کند. همچنین خرید عمده گان و شان از نمایندگی دارای تخفيفات ویژه ای می باشد و این امر سبب جذب بیشتر مشتريان می شود. علاوه بر این نمایندگی فروش محصولات را با گارانتی ارائه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما