بزرکترین مرکز فروش عمده ملحفه یکبار مصرف کشدار درایران

از مهمترین تجهیزات هر بیمارستان و مراکز درمانی، البسه و پارچه های یکبار مصرف می باشد که برای حفظ بهداشت و جلوگیری از انتقال میکروب و ویروس بسیاری ضروری هستند. ملحفه یکبار مصرف کشدار از پرمصرف ترین پارچه های بیمارستانی است که خرید و فروش عمده ملحفه یکبار مصرف کشدار در بازار بسیار پر رونق است و به دلیل مصرف گسترده ای آن، در حجم زیاد تولید و عرضه می شود.

بزرکترین مرکز فروش عمده ملحفه یکبار مصرف کشدار درایران

تولیدات و فروش ملحفه یکبار مصرف کشدار بصورت عمده در کشور

تولیدات و فروش ملحفه یکبار مصرف کشدار بصورت عمده در کشوربا توجه به اینکه ملحفه کشدار دارای کاربرد زیادی در مراکز مختلف نظیر بیمارستان ها، درمانگاه ها، دندان پزشکی ها و غیره دارد تولیدات و فروش ملحفه یکبار مصرف کشدار بصورت عمده در کشور انجام می شود. شرکت های تولیدی از طریق نمایندگی های فعال که در سراسر کشور حضور دارند این محصول را بصورت عمده و جزئی به مشتریان ارائه می کنند که همواره برای خریدهای کلی، تخفیفات ویژه ای در نطر می گیرند و این امر سبب جذب مشتریان بیشتر و وفاداری آنها به تولید کننده می شود.

علاوه بر این تولید کنندگان با استفاده از مارکت های آنلاین معتبر محصولات خود را به مشتریان در سراسر کشور و حتی دور دسترس ترین مناطق در کمترین زمان عرضه می کنند و به دلیل ارتباط مستقیم و بدون واسطه ای که بین تولید کننده و دریافت کننده وجود دارد قیمت محصولات بسیار نازل و مقرون به صرفه است. 

میزان تقاضای بازار ایران جهت خرید ملحفه یکبار مصرف کشدار

میزان تقاضای بازار ایران جهت خرید ملحفه یکبار مصرف کشدارامروزه با تغییر سبک زندگی و عدم تحرک، متأسفانه تعداد افراد مبتلا به انواع بیماری روند رو به رشدی دارد و به همین جهت تعداد مراکز درمانی و بیمارستانی بیشتری مورد نیاز است و برای رفع این نیاز مراکز زیادی در حال احداث هستند. بنابراین میزان تقاضای بازار ایران جهت خرید ملحفه یکبار مصرف کشدار بسیار زیاد است.

در طی چند سال اخیر تولیدکنندگان ایرانی سعی کرده اند با استفاده از دستگاههای مدرن و با کیفیت ترین مواد اولیه بهترین و مرغوب ترین البسه بیمارستانی بویژه ملحفه یکبار مصرف کشدار را تولید کنند و تا حدودی پاسخگوی نیاز داخلی باشند و از واردات ملحفه جلوگیری کنند.

بزرگترین گروه صادراتی انواع ملحفه یکبار مصرف کشدار تولید داخل در ایران

بزرگترین گروه صادراتی انواع ملحفه یکبار مصرف کشدار تولید داخل در ایرانبزرگترین گروه صادراتی انواع ملحفه یکبار مصرف کشدار تولید داخل در ایران، تاجران و نمایندگی های می باشند. در واقع تولیدات ایرانی به لحاظ داشتن قیمت بسیار مناسب و نیز کیفیت بالا در مقایسه با نمونه های خارجی در بسیاری از کشورها دارای طرفدار و متقاضی می باشند و به دلیل حضور پر رنگ در نمایشگاه های داخلی و خارجی، جایگاه قابل ملاحضه ای در بازارهای جهانی بدست آورده اند.

بنابراین تولید کنندگان درصدی از تولیدات خود را هر ساله به سایر کشورها صادر می کنند و از صادرات ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی سود زیادی عاید آنها می شود.

مقدار بودجه اختصاص یافته شده جهت تولید مواد اولیه برای ساخت ملحفه یکبار مصرف

مقدار بودجه اختصاص یافته شده جهت تولید مواد اولیه برای ساخت ملحفه یکبار مصرفمقدار بودجه اختصاص یافته شده جهت تولید مواد اولیه برای ساخت ملحفه یکبار مصرف براساس میزان تقاضا و نیاز متفاوت است. البته امروزه با توجه به نوسانات زیادی که در قیمت مواد اولیه به دلیل تغییر نرخ ارز وجود دارد نمی توان بطور دقیق مبلغی را مشخص کرد. اما با در نظر گرفتن میزان بودجه سال های قبل و تغییرات قیمت می توان تا حدودی تعیین کرد که چه مقدار بودجه نیاز است.

بیمارستان های سطح کشور چه نوع ملحفه ای را برای تخت بیمار تائید می کنند؟

بیمارستان های سطح کشور چه نوع ملحفه ای را برای تخت بیمار تائید می کنند؟ملحفه های بیمارستانی انواع مختلفی دارد که رایج ترین آنها، ملحفه کشدار یکبار مصرف است. این نوع ملحفه دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ است و بسیار با کیفیت و مستحکم می باشد. این ملحفه ها به دلیل سهولت در استفاده بسیار پر کاربرد هستند. همچنین انها ضد حساسیت هستند و باعث ایجاد مشکل برای بیماران نمی شوند.

از مزایای کاربرد این منسوجات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  رعایت موارد بهداشتی
  2.  کاهش هزینه های دوخت، تعمیر، رفو و نگهداری ازملحفه های پارچه ای
  3.  کاهش هزینه مصرف آب و مواد شوینده برای شستشو و ضدعفونی کننده ها
  4.  عدم نیاز به اتوکشی
  5.  صرفه جویی در وقت برای دوخت و یا شستشوی پارچه
  6.  جا به جایی راحت
  7.  پیشگیری از انتشار باکتری، میکروب و عفونت ها، علی الخصوص عفونت های شایع بیمارستانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما